יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

אותה הגברת בשינוי האדרת

חגיגות יום ההולדת לעיתים מגיעות בזוגות. חגיגה בבית למשפחה (ולעיתים גם לחברים) וחגיגה בגן. החגיגה בבית אמורה לעבור לכם בקלי קלות ובשפיות (קראתם את הפוסט שלי, נכון?!). החגיגה בגן לא תלויה בכם. לעיתים אתם חלק ממנה ולעיתים מתבוננים רק בתמונות שצילמה הגננת (תקוו שייצאו טוב!). מה אז לא תשקיעו בעוגה משודרגת לילדודס??? (בטח שתשקיעו!)

לרוב לחגיגות בגני הילדים יוגשו עוגות שוקולד ביתיות שמרוחות בציפוי טעים ומעוטרות בדף אכיל מודפס (מוכן או בהתאמה אישית) וסוכריות עדשים, מרשמלו או מזרה צבעוני. התוצאה, עוגות צבעוניות וחגיגיות המשרתות את המטרה בצורה טובה ומהירה להורים. והילדים, מאושרים עד לב שמיים. לאחר הכנת העוגה ההנחה של הדף המודפס אמורה להיות פשוטה וקלה, אך לא מעט פעמים נתקלים בקושי וההדפס מקבל בועות ולחות ויש לנו תחושה שמשהו השתבש אבל לא עושים עם זה דבר והעוגה נזללת ומתקבלת בשמחה אצל ילדי הגן.

תרשו לי להציג בפניכם הצעת הגשה אחרת לעוגה עם דף סוכר מודפס. שכבת דף הסוכר מובלטת על משטח בצק סוכר פיסולי (ניתן להשיג במרכז ההזמנות הטלפוני של Sweet ravid או בכל חנות המתמחה בעיצוב עוגות ומחזיקה מדפסת סוכר). העוגה מתהדרת ב"סגירה" מבצק סוכר ועוד עיטורים לפי טעמכם בהתאם לעיצוב העוגה.

שלבי עבודה ליצירת דף סוכר מובלט:
  1. מצטיידים מראש בדף סוכר מודפס, כמו זה:

  2. צובעים בצק פיסולי לבן בצהוב ומרדדים לעובי של כ-1 ס"מ.
  3. גוזרים את חלקי התמונה בעזרת מספרים קטנים.
  4. חותכים את הבצק בהתאם לגודל של התמונות שנגזרו בעזרת חותכנים או סכין ישרה ומלחחים את הבצק בעזרת מברשת לחה. (לא להרטיב עם הרבה מים!)
  5. מפרידים את דף הסוכר (שגזרנו) מהשקף ומניחים על הבצק. חובה לעבוד עם ידיים יבשות!
  6. מניחים לייבוש במקום קריר ויבש.
עכשיו שאתם כבר יודעים לאפות ברינג (אתם כבר יודעים, נכון?!).....נותר להכין עוגת שוקולד ולצפות אותה בגנאש שוקולד או כל קרם אחר. את העוגה ניתן לשמור המקרר ולהוציא כ-3 שעות לפני ההגשה. כשהיא בטמפרטורת החדר ניתן להניח את החלקים המובלטים שהכנו מראש.
ככה העוגה נראית בסוף....



רוצים גם לקבל במייל דף מעוצב כמו זה (מוכן להדפסה) עם השם והגיל של הילד שלכם?
מלאו את הפרטים בקישור המצורף וציינו בנושא: דף אכיל ובתוכן: את השם והגיל של הילד החוגג  והקובץ להדפסה בדרך אליכם (:

העוגה שהוסברה כאן היא עוגה לחובבי כדורגל ואוהדי רונאלדו וריאל מדריד, ניתן לעצב דף בהתאמה אישית לפי ההעדפה של הילד או הילדה ולהדפיס כל עיצוב מבוקש.


בהצלחה, ומזל טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה