יום ראשון, 29 ביולי 2012

קריצה מתוקה

השנה שלנו חולפת לה בסימן חגים וימים מיוחדים. אם תבחנו היטב לאחור תראו שיש הרבה זכרונות הקשורים בחגיגות  ובמסיבות . בעיקר מהאוכל, הכיבוד והקינוחים. אלה אנחנו. עם שאוהב לחגוג. כל סיבה הופכת למסיבה. (אפילו אימצנו כמה חגיגות שאינן שלנו ואנחנו מטפחים אותן היטב!) אנחנו פותחים את החגיגות עם קבלת השנה החדשה ולא מספיקים להגיד ג'ק רובינזון (ככה אבא שלי אומר) וכבר חופש גדול, קיץ, ים, שמש, שקיעה, רומנטיקה. ו....ט"ו באב כבר כאן! ואיך אפשר בלי חגיגות שכולן אהבה!


את יום האהבה שלנו (מאז שהפכנו להורים) אנחנו חוגגים בבית. הילדים מאורגנים כמידי יום. בשעה 19:30 סיפור ולמיטה. בלי שום עיכובים. בשעה 20:00 הבית עוצר מהמולת היום. ואנו מתחילים את חלקו השני של הערב. החצי דואג לסרט קליל ורומנטי (הוא יודע בדיוק מה אני אוהבת), קולות פופקורן מתבקע נשמעים מכיוון המטבח ומשהו מתוק (המועדף על החצי בווריאציה מעט שונה) כבר מוכן. קאפקייק שוקולד מלאי אהבה!

-קישור למקור-


רוצים גם לפנק ולהכין קינוח מלא ורוד ומלא אהבה, עקבו אחר ההוראות......


אופים קפאקייק שוקולד בעטרות נייר לבנות, עטרות נייר מעטורות או גביעי סיליקון (כל מתכון מועדף יהיה מצויין לצורך העניין) וממתינים להצטננות. בינתיים מכינים קצפת ורדרדה ושומרים במקרר (מקציפים שמנת מתוקה עם 2 כפות סוכר וטיפת צבע מאכל ורוד בזוקה לקצפת יציבה). חותכים את כיפת הקאפקייק וקורצים לב בעזרת חותכן. מורחים בעזרת כף מעט קצפת על בסיס הקאפקייק שנותר. כעת, על כיפת הקאפקייק (שחתכנו והחסרנו ממנה לב) מורחים גנאש שוקולד (אצלי תמיד יש במקרר אבל ניתן למרוח ממרח נוטלה כתחליף) ומפזרים סוכריות קטנות בצורת לב. מחזירים את הכיפה למקומה וגם לכם יש קאפקייק שוקולד משובח עם כיפת לב מעוטרת עסיסית ורדרדה וחושנית.

שיהיה בהצלחה והרבה אהבה (:



נ.ב

הפוסט מוקדש לחברה הכי הכי שלי שנמצאת הרחק מכאן, בלונדון

יסמין שלי, לא יכול היה להיות יום מתאים יותר לחתונה שלך. את מתוזמנת בטירוף (הכל תוכנן מראש לפרטי פרטים). רומנטיקנית בנשמה והכי הכי מתוקה. והשנה (אני לא מאמינה) את כבר חוגגת  6 שנות נישואין. בלונדון (זו היתה אמורה להיות גיחה קצרה, רק לשנה). לא יאומן שחלף כל כך הרבה זמן. צוציקית שלי. אני מקדישה לך את הפוסט עם הרבה אהבה. מתגעגעת ומחכה לראותך באוגוסט!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה