יום רביעי, 5 בספטמבר 2012

מהמטבח שלי האהבה

מה אוכלים היום?

בשבוע האחרון נשאלתי ע"י כמה חברות בפגישה בדשא ליד הבית "תגידי...מה את מכינה לארוחת ערב?" או "יש לך רעיון מה לבשל לארוחת צהריים?". כנראה שהחופשה הוציאה מכולן את מאגר האפשרויות לחידושים ושינויים ויש הרגשה שהכל חוזר על עצמו! (תאמינו לי שזה מצב שיותר קשה לנו. אנחנו מרגישות צורך לחדש ולשנות ולרענן ולא בטוח שצריך בכלל!)

מי שממש מכיר אותי יודע שהמטבח הוא המקום המועדף עליי בבית (לא יותר מהמיטה שלי כשאני כבר יכולה להרשות לעצמי לישון בערך בחצות!). הכל הולך! לא רק מתוקים!
המטבח עד כדי כך חשוב לי שזה הפך לאחד הקריטריונים שלי בחיפוש הדירה החדשה.  אני יכולה להתפשר על הרבה דברים אל לא על המטבח.....(לא הפעם!!!!)


המטבח הנכחי שלי קטן אבל גדול!

אני רוצה מטבח שיכיל הרבה יותר מקום אחסון ממה שיש לי היום וגם יהיה רחב או גדול יותר. וגם מקווה שיהיה לי (:

אז אני אספר לכן קצת איך זה אצלי...
ארוחת בוקר: אצלנו ארוחת הבוקר היא לא טקס מיוחד. אלה עדיין עם בקבוק תמ"ל ומשקה שוקו לשחר (אני מכינה בעצמי מקקאו). לפעמים יש תוספת של בסקוויט או פרוסת עוגה או מה שהוא מכנה "עוגה קטנה" של קינדר.
ארוחת צהריים: אני מכינה תבשילים לארוחת צהריים 4 פעמים בשבוע. בחלקם קלילים וחלקם מעט יותר מורכבים. אבל הכל דברים שילדים אוהבים... (אלה אוכלת בגן אבל משלימה כשחוזרת הביתה בשעה 16:00)
משהו בין לבין: משתנה. פרי, חטיף, כריך, מעדן, ירקות.....
ארוחת ערב: ארוחות ערב מוגשת מידי יום לפי בקשת הקהל (מתוך שתי אפשרויות שאני קובעת ולפעמים לפי בחירה מלאה של שחר. תלוי מה מבקש ואם הכל נגיש וזמין).

בגלל האהבה הגדולה שלי למטבח ולבישול החלטתי לפתוח דף בפייסבוק שייקרא "אוכלים 365 ימים" ובו תצלומים של תבשילים או מטעמים שאני מכינה לימי חול וארועים מיוחדים. בכל יום תמונה אחת לפעמים יותר. וכמובן אפנק במתכונים .
אתם מזומנים לחלוק איתי ולהכיר אותי קצת אחרת...דרך התבשילים שלי {שלמדתי מאמא (ז"ל) מחמותי המקסימה (תיבדל לחיים ארוכים) ואבא שלי היקר שמבשל מדהים כי זה מה שדרשו ממנו החיים!!!! ועוד כל מיני דברים רבים וטובים שנתקלתי בהם על הדרך בכל מיני הזדמנויות}.

אם יש לכם הצעות למתכונים פשוטים לקטנים ולגדולים אשמח אם תשלחו אליי במייל עם תמונה ואני מבטיחה להתייחס ולהעלות לדף. מקווה שיהיה שימושי עבורכן ועבורכם. אשמח לראותכם בין אוהדי הדף.
אני!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה