יום שלישי, 1 בינואר 2013

התחלות חדשות


כשמגיעה שנה חדשה אני מתחילה בתכנון ובהכנות. לו"ז חדש. יעדים חדשים. יצירת סדנאות חדשות. שתפ"ים חדשים. הרבה עבודה. וכדי שאצליח להתחייב לכל מה אני רוצה לעשות לצד ניהול בית ואמא לשניים במשרה מלאה אני צריכה את הכל לנגד עיניי! החלטתי שאני צריכה לראות את הלו"ז היומי שלי כל הזמן. לא בתוך מחברת. לא ביומן. אלא לוח שלם. ואז הגיעה החבילה. פרוייקט חדש צריך להירקם. פתחתי אותה ולא יכול היה להיות משהו יותר מתאים. לא ממש ברור, נכון?!

כך בעצם הכל התחיל......לפני מספר חודשים נתקלתי בהודעת דרושים באחד מהאתרים של חנויות בצק הסוכר בתל אביב. רשמתי כמה מילים ושלחתי הלאה. זהו. זה כבר לא בידיים שלי. השתדלתי לחכות כמו ילדה טובה (לא ממש הצלחתי) פניתי במייל להתעדכן אם יש חדש. פניתי בפייס. (הסקרנות הרגה אותי!) כל כך רציתי לקחת בזה חלק. כל כך רציתי לקבל תשובה חיובית. בתוך תוכי ידעתי שיש סיכוי שהתשובה תהיה שלילית. בטח עשרות שלחו את המועמדות שלהן בדיוק כמוני. אבל באותה נשימה ידעתי שהסיכוי להיות בפנים זהה לסיכוי להישאר בחוץ. הכל פתוח. רק ס-ב-ל-נ-ו-ת.
ואז הגיעה מייל ומיד בעקבותיו שונה הסטטוס שלי בפייסבוק. ובעקבותיו עשרות לייקים, הודעות פרטיות, כבר חשבו על ה-כ-ל אבל לא על זה (:
טוב לא ממש יכלו לדעת. ככה זה פורסם:




אני בפנים!! עם צוות שלם של נשים מוכשרות. אני חברה בצוות העיצוב (DT) של מותק בוטיק סוכר.


היום 1.1.2013 שנה אזרחית חדשה כבר כאן! ואני מתחילה את ההכנות לכבודה. מה יותר טוב מאשר לפנק את עצמי בלוח תכנון שבועי מודולרי שאכין עם סטנסלים רב פעמיים שקיבלתי בחבילה מליהי מותק בוטיק סוכר, מגנטים שקיבלתי מחמי שאינם שימושים כי הטלפון ינו רלוונטי, טפט זוהר ועוד קצת כלים וחומרים. שנתחיל?!

לקחתי לוח מחיק לבן שקניתי באיקאה לפני כמה שנים (עוד שגרתי אצל אבא בתל אביב) והחלטתי לייעד אותו לעניין. הוא היה תלוי בחדר הילדים. הם היו מציירים עליו כל מיני ציורים בעמידה אבל לאחרונה לא מצאו בו עניין. זה  היה האות שעכשיו הוא מיועד עבורי!

בעזרת וואשי-טייפ (בגוונים התואמים ללוגו שלי) תחמתי את גבולות הלוח ויצרתי עמודות לפי ימות השבוע







לקחתי כמה קלפים לבנים ריקים (ניתן להשיג בחפיסה בחנויות המיועדות לגני ילדים) וכיסיתי אותם בטפט. במרכז כל אחד כתבתי את האות המסמלת את היום בשבוע בעזרת סטנסיל עם דבק.




הסרתי את הסטנסיל בזהירות ושמרתי לשימוש חוזר. גזרתי את הקלפים לריבועים. לכל ריבוע הצמדתי בעזרת דבק דו צדדי מגנט (שנגזר ממגנטים פרסומיים שלא עושים בהם שימוש שזמינים בכל בית או על כל דלת. זה דרך מצויינת למחזר אותם) כל ריבוע מסמל יום בשבוע. תראו....את זה אני הכי הכי אוהבת (:



הנה התוצר הסופי:
זהו.
לוח עם חלוקה שבועית - יש.
מגנט sweet ravid - יש (יודבק בכל ערב בו יש הפעלת יום הולדת או סדנת "פיסול בכיף")
עוד לפניי - הכנת מגנטים עם כתוביות מתאימות לכל הדברים שאני צריכה להכניס לתוך הלו"ז השבועי שלי.ביניהם: עידכון אתר אינטרנט, פייסבוק, חלונות לניצול זמני חופשי (קצת איר לנשימה ולהטענת מצברים), חוגים לילדים, בדיקות (שלא עלינו) ומטלות ביתיות ועיסקיות אחרות. מבטיחה להראות לכם את השבוע הראשון המלא שינוהל עם לוח מגנטי מודולרי. 


שתהיה לכולנו שנה אזרחית חדשה מלאת עשייה מתוקה מבורכת ומוצלחת, רצופת התחלות והכרויות חדשות. בהזדמנות זו, שניה לפני סיום, אני רוצה להכיר לכם את החברות בצוות העיצוב
גלית
מוני
איריס
עינת
יהודית
שרית
פז 
אתם מוזמנים לראות איך הן קיבלו את השנה החדשה (:


Happy new 2013

16 תגובות:

  1. פוסט בכורה, צבעוני, חגיגי ונפלא. כל הכבוד יקירתי (:.

    השבמחק
  2. רעיון נפלא :-)
    שתהיה לך (ולנו) שנה נפלאה מלאה בהגשמת חלומות.

    השבמחק
    תשובות
    1. מכוונת לשם ממש חזק.
      יש לי כמה כאלה....
      תודה!

      מחק
  3. מקסים!!!
    שנה מתוקה לך!!!

    השבמחק
  4. רעיון מקסים לוואשי טייפ. שתהיה לך שנה אזרחית מוצלחת

    השבמחק
    תשובות
    1. את הוואשי טייפ קניתי במקרה בבסטר סייל במותק. מצאתי צבעים שתואמים ללוגו וחטפתי.
      הם ממכרים.
      ניסית?

      מחק
  5. מקסים!!!
    ולשנה החדשה מאחלת לך מלא מגנטים על הלוח :-)

    השבמחק
  6. אמן!
    הם בתהליך הכנה. מבטיחה להראות.

    השבמחק
  7. מעורר השראה ותשוקה למתוק!
    ברכות על הDT, איזה כייף!

    השבמחק